Vragen

Hoe kunt u contact opnemen.

Wij zijn 5 dagen per week bereikbaar van 10:00 tot 13:00 uur

U ons altijd bellen mailen ook via whats ap kunt u ons bereiken of kom langs in almere

Openingstijden & Agenda Webshop Decoshoppen.nl is 24 uur per dag en 7 dagen in de week open.

Onze klanten kunnen dag en nacht onze webshop bezoeken & online bestellen wij zijn aantalweken per jaar dicht dan kan de levertijd iets langer duren maar dit word duidelijk vermeld voor dat u besteld

Openingstijden Decoshoppen Operetteweg 6 almere muziekwijk

Maandag 09:00 tot 12:00

Dinsdag 09:00 Tot 13:30

Woensdag 10:00 Tot 13:30

Donderdag 10:00 Tot 13:30

Vrijdag 10:00 Tot 13:30

Zaterdag 10:00 Tot 16:00

Zondag gesloten.

Kunt u deze tijden niet? Bel dan voor een afspraak wij doen onze deuren graag voor u open!

info@decoshoppen.nl

Op deze pagina vindt u alles over het bestellen, betalen, verzenden en retourneren indien het product u niet bevalt of defect is.

Zodat u weet wat u van ons kunt verwachten.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op info@decoshoppen.nl

Hoe kan u bestellen.

U kunt in de webshop eenvoudig de producten online bestellen.

U kunt een account aanmaken. Dit maakt het bestellen een volgende keer makkelijker.

U kunt ook zonder account bestellen.

Zodra u een bestelling heeft geplaatst en wij het hebben ontvangen krijgt u een bevestiging.

U kunt het product retourneren indien het defect is of niet aan uw wensen voldoet.

U kunt de bestelling annuleren indien de levertijd langer is dan aangegeven of met u afgesproken.

U kunt aanvinken dat het een cadeau is voor een man of een vrouw zo dat het geheel gratis voor u in gepakt word.

 Terugsturen?

Bij RETOUR Let op :

Indien u niet tevreden bent, kunt u het product binnen 14 dagen na levering terug sturen.

Als het artikel niet voldoet aan de originelen staat of Komt een artikel beschadigd gebruikt of incompleet aan Accepteren wij dit niet de artikelen worden vaak in originelen verpakking gestuurd zorg ervoor dat dit ook bij de retour en gewoon netjes om heen zit anders is het niet meer verkoopbaar.
iets niet verkoopbaar voor ons dan sturen we het naar u terug helaas.

( Bij Urban Cotton Zit een prachtige doos waar het wandkleed in hoort zonder doos nemen wij deze niet retour ! )

 

U dient het product ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren. 

Gebruikte of beschadigde producten worden niet retour genomen.

Zodra wij het product hebben ontvangen, krijgt u hiervan een bevestiging.

Wij zullen het artikel controleren en het aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten binnen 7 dagen retour storten.

Retour sturen kan heel eenvoudig via DHL. Als u contact met ons op neemt krijgt u via de mail een retour bon van DHL.

Deze bon kunt u uitprinten en op het pakket plakken, het pakket kunt u afgeven bij een DHL Parcelshop. Via onderstaande link vind u de dichtstbijzijnde parcelshop.

https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop

Indien u geen printer heeft helpen de medewerkers van DHL u graag.

Voor deze retourservice vragen wij €5,00 dit bedrag zal ingehouden worden op het te retourneren bedrag.

Uiteraard kunt u het artikel ook zelf retourneren of afgeven bij ons afhaalpunt in Almere.

U bent dan zelf verantwoordelijk voor het pakket tot het bij ons binnen en gecontroleerd is.

 

Hoe kan u betalen.

In onze webshop kunt u kiezen voor 3 verschillende betaalmethoden.

iDeal: vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen door middel van internetbankieren via uw eigen bank.

Overboeking: u maakt het totaalbedrag vooraf over zodra wij het ontvangen hebben gaan wij over tot verzenden.

LET op doe dit wel via mollie ons betalling systeem dat gaan echt stuk sneller!

Contant of pinnen bij Afhalen: U betaalt uw bestelling wanneer u bij ons komt.

Cadeaubon of actie code: Heeft u een cadeaubon van Decoshoppen.nl vul uw kortingscode in onder de producten die u in u winkelmandje heeft en druk dan op kortingscode toepassen.En de korting of het geld bedrag zal van het totaal bedrag afgaan.

Wanneer wordt u bestelling verzonden en afgeleverd?

Verzending

Zodra uw bestelling verstuurd is berichten wij u per email. Hierin vindt u ook een hyperlink om uw pakket online te traceren. U kunt indien gewenst bij uw bestelling uw werkadres als afleveradres aangeven.

Producten worden verzonden met DHL.

Indien het product op voorraad is versturen wij het op werkdagen voor 14:00 besteld volgende werkdag in huis na 14:00 streven wij naar 1 tot 3 werkdagen.

Meestal versturen wij de pakketen aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.

U krijgt altijd een verzendbevestiging via dhl zodat u het pakket kan volgen.

Bezorger gemist?

Was u niet thuis toen onze bezorger bij u langs kwam? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van die bezorgcode en uw postcode kunt u een nieuwe aflevermogelijkheid selecteren.

Dhl kan u pakket eventueel ook bezorgen bij een DHL Parcelshop of bij u buren. In beide gevallen levert

Dhl  het pakket daar dan de volgende werkdag af.( ALLEEN ALS U DIT AAN GEEFT VIA DHL VIA DE LINK)

Snapt u het niet kunt u ook altijd bellen met Dhl parcel 0900 – 222 21 20

https://www.dhlparcel.nl/nl/node/42

DHL Probeert het 3 x af te geven daarna stuurt DHL het terug naar decoshoppen.nl

( Nogmaals versturen kost € 5,95)

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland: € 5,95 Boven € 75 gratis verzenden mits het binnen gewone verzendmaten valt

Belgie:€6,95

Buitenland: Op aanvraag

 

Waar kunt u een klacht indienen?

Ben je niet tevreden over uw aankoop of heeft u een klacht? Laat dit ons dan weten via het contact

formulier mailen of bellen is ook een optie we streven er altijd naar om het samen met u zo snel mogelijk op te lossen.

Decoshoppen
Operetteweg 6
1323 VA Almere

info@decoshoppen.nl

M 06-52015415

T 036 – 531 43 02

 

Bestelprocedure

Bezorging en Levertijden

Annuleren & Retourneren

Betalen

Garantie en defecten

Algemene Voorwaarden

Privacy statement

Klachten?

Disclaimer