Klachten?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Bogaard Decoshoppen.nl
Operetteweg 42
1323 VB, Almere
Telefoonnummer: 036 – 531 43 02
E-mailadres: info@decoshoppen.nl

Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar wij zijn aangesloten.

Privacy statement

Wij respecteren uw privacy en zorgen er voor dat al uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld:

Persoonsgegevens die je op deze website invult, worden gebruikt voor het doel waarvoor je deze hebt gegeven. Bijvoorbeeld voor het aanvragen van informatie of het verwerken van een bestelling.

Gebruik van uw gegevens

Deze gegevens worden zonder uitdrukkelijke voorafgaande toestemming niet aan derden verstrekt, tenzij wij daartoe verplicht zijn op basis van de wet of een rechterlijke uitspraak. Daarnaast gebruikt Bogaard Wellness de gegevens om de dienstverlening naar je toe te verbeteren en je te informeren over relevante producten en diensten. Als je hiertegen bezwaar hebt, kun je dat melden en worden de gegevens onmiddellijk uit het bestand verwijderd.

Cookies

Jouw bezoek aan deze website wordt bijgehouden door middel van cookies. Deze informatie wordt via de website verzameld en gebruikt om de site gebruiksvriendelijker te maken. De gegevens worden niet herleidbaar tot individuele computers aan andere partijen verschaft. Je kunt de browser zo instellen dat je geen cookies meer ontvangt. In dat geval kunnen wij niet garanderen dat alle diensten en functionaliteiten van deze website op een juiste manier werken.

 

Garantie en defecten

Artikel defect? Wij zorgen voor een passende oplossing.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Garantie aanvragen

Wij willen je vragen om de bestelling na ontvangst te controleren op defecten en/of schades.

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om spoedig contact met ons op te nemen, telefonisch of per e-mail.

Aanvraag van garantie kun je naar ons e-mailen. Vermeld svp duidelijk het ordernummer in het onderwerp en geef aan wat het defect is met een duidelijke klachtomschrijving, eventueel voorzien van digitale foto’s.

Ook wanneer je het verkeerde product hebt ontvangen verzoeken wij je vriendelijk om spoedig contact met ons op te nemen, telefonisch of per e-mail.

Kosteloos retourneren

Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt u, afgestemd op uw wensen en situatie, na uw aanvraag per email toegestuurd.

Betalen

Wij bieden verschillende betaalopties, lees hier meer over de mogelijkheden die wij aanbieden:

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Overboeking

U kunt het totaalbedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL97 RABO 0302558381 t.n.v: Bogaard-Decoshoppen.nl

Klanten buiten Nederland (binnen de EU) hebben de volgende gegevens nodig voor de betaling:

BIC/SWIFT: RABONL2U
IBAN: NL97 RABO 0302558381

Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

Rembours

Ook betaling onder rembours bij aflevering is mogelijk. De rembourskosten zijn dan voor uw rekening.

PIN

Pinnen is enkel mogelijk als u de bestelling komt afhalen bij ons afhaalpunt. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.

Annuleren & Retourneren

Lees hier alles over het retouneren en de afkoelperiode waar u recht op heeft:

Annuleren of wijzigen

Bij een wijziging of annulering kunt u het beste een email sturen info@decoshoppen.nl

Vermeldt zeer duidelijk in het onderwerp van uw email uw ordernummer.

Dit bespoedigt de behandeling van uw email.

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.

De gemaakte Retourkosten zullen hierop in mindering worden gebracht

(alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren en afkoelperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering (conform wet kopen op afstand). Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie artikel 6,7 en 8 van onze algemene voorwaarden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres.

Wij zullen de gehele aankoopsom, exclusief de berekende Retourskosten aan u terugstorten.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de Retourkosten voor uw rekening.

De aankoopsom van het door u geretourneerde producten van de bestelling zal aan u worden teruggestort zonder de gemaakte retour kosten.

Alle annuleringen, ruilingen en retourenringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt.

Dit kan via e-mail info@decoshoppen.nl U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer al waar u het mee betaald heeft.

Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 7 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:
Bogaard-Decoshoppen.nl
Operetteweg 6
1323 VA  Almere

u kunt dhl retour bon aanvragen via info@decoshoppen.nl of het zelf terug sturen (€5,95)

Het retour bedrag word terug gestort op u rekening  (Min het retour bedrag bij retour via ons)

Bij RETOUR Let op :

Als het artikel niet voldoet aan de originelen staat of Komt een artikel beschadigd gebruikt of incompleet aan Accepteren wij dit niet de artikelen worden vaak in originelen verpakking gestuurd zorg ervoor dat dit ook bij de retour en gewoon netjes om heen zit anders is het niet meer verkoopbaar.
iets niet verkoopbaar voor ons dan sturen we het naar u terug helaas.

( Bij Urban Cotton Zit een prachtige doos waar het wandkleed in hoort zonder doos nemen wij deze niet retour ! )

 

Bezorging en Levertijden

Hier vindt u alle informatie over de bezorging en levertijden:

Levertijd

Zendingen uit voorraad worden na betaling binnen 48 uur afgeleverd. Overige zendingen worden in 2 tot 8 werkdagen geleverd.

Bezorging op maandag tot en met vrijdag.
Levertijd kan altijd verschillen per product. Als de levertijd langer is dan staat dit altijd aan gegeven bij de extra informatie onder het product.

Producten zwaarder dan 100 kilogram zoals Kasten, Stoelen, tafels etc worden op afspraak geleverd.

Wij berichten u tijdig mocht een product onverhoopt niet meer of tijdelijk niet meer leverbaar zijn en doen ons uiterste best de producten zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

 

Verzending

Zodra uw bestelling verstuurd is berichten wij u per email. Hierin vindt u ook een hyperlink om uw pakket online te traceren. U kunt indien gewenst bij uw bestelling uw werkadres als afleveradres aangeven.

Producten worden verzonden met DHL.

Indien het product op voorraad is versturen wij het op werkdagen voor 12:00 besteld volgende werkdag in huis na 12:00 streven wij naar 1 tot 3 werkdagen.

Meestal versturen wij de pakketen aangetekend naar u toe. Dit is afhankelijk van de grootte van uw bestelling.

U krijgt altijd een verzendbevestiging via dhl zodat u het pakket kan volgen.

Bezorger gemist?

Was u niet thuis toen onze bezorger bij u langs kwam? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van die bezorgcode en uw postcode kunt u een nieuwe aflevermogelijkheid selecteren.

Dhl kan u pakket eventueel ook bezorgen bij een DHL Parcelshop of bij u buren. In beide gevallen levert

Dhl  het pakket daar dan de volgende werkdag af.( ALLEEN ALS U DIT AAN GEEFT VIA DHL VIA DE LINK)

Snapt u het niet kunt u ook altijd bellen met Dhl parcel 0900 – 222 21 20

https://www.dhlparcel.nl/nl/node/42

DHL Probeert het 3 x af te geven daarna stuurt DHL het terug naar decoshoppen.nl

( Nogmaals versturen kost € 5,95)

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Nederland: € 5,95 Boven € 75 gratis verzenden.

Belgie:€6,95

Buitenland: Op aanvraag

 

Meubels: Op aanvraag Buiten een straal van 50 km

Bestelprocedure.

Lees hier meer over de stappen in ons online bestelproces.
Bezorgen en Levertijd

In de categorieën hiernaast vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de “in winkelwagen” button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op “Ga verder met winkelen”.

Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op “Ga door naar afrekenen”.

Nu bent u in het afrekenscherm dat is onderverdeeld in 4 stappen;

Factuuradres: Geef hier uw naam en adresgegevens op. Deze gegevens komen op het factuur te staan. Onderaan heeft u als optie de zelfde gegevens ook voor de verzendgegevens te gebruiken.
Verzendwijze:Kies hier de gewenste verzendwijze (verzenden via DHL of afhalen of bij meubels tja transport)
Betaalwijze:Hier heeft u de keuze om te batalen via iDeal, vooruitbetalen of achteraf betalen (zakelijk). Meer over betalen
Overzicht: Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op “Plaats bestelling” (en betaal indien opgegeven via iDEAL) en uw bestelling is geplaatst.
Hulp bij bestellen

Voor hulp bij het plaatsen van of vragen over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met onze helpdesk. Via de contactpagina vindt u ons telefoonnummer en e-mailadres.

E-mail update

Zodra u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u een email met ordergegevens, een digitale factuur en betaalgegevens. Wij houden u per email op de hoogte van de status van uw bestelling. Wij sturen op twee momenten een e-mail: zodra uw betaling ontvangen is en zodra uw bestelling is verstuurd. Mocht uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij u hiervan ook direct op de hoogte.