Bestelprocedure.

Lees hier meer over de stappen in ons online bestelproces.
Bezorgen en Levertijd

In de categorieën hiernaast vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de “in winkelwagen” button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op “Ga verder met winkelen”.

Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, klik dan op “Ga door naar afrekenen”.

Nu bent u in het afrekenscherm dat is onderverdeeld in 4 stappen;

Factuuradres: Geef hier uw naam en adresgegevens op. Deze gegevens komen op het factuur te staan. Onderaan heeft u als optie de zelfde gegevens ook voor de verzendgegevens te gebruiken.
Verzendwijze:Kies hier de gewenste verzendwijze (verzenden via DHL of afhalen of bij meubels tja transport)
Betaalwijze:Hier heeft u de keuze om te batalen via iDeal, vooruitbetalen of achteraf betalen (zakelijk). Meer over betalen
Overzicht: Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op “Plaats bestelling” (en betaal indien opgegeven via iDEAL) en uw bestelling is geplaatst.
Hulp bij bestellen

Voor hulp bij het plaatsen van of vragen over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met onze helpdesk. Via de contactpagina vindt u ons telefoonnummer en e-mailadres.

E-mail update

Zodra u een bestelling bij ons plaatst ontvangt u een email met ordergegevens, een digitale factuur en betaalgegevens. Wij houden u per email op de hoogte van de status van uw bestelling. Wij sturen op twee momenten een e-mail: zodra uw betaling ontvangen is en zodra uw bestelling is verstuurd. Mocht uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij u hiervan ook direct op de hoogte.