Klachtenprocedure Bogaard Decoshoppen.nl
Wij vinden het erg vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening.
Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.
Wij vragen u vriendelijk om uw klacht door te geven aan onze afdeling Klantenservice.
Dit kan op de volgende manieren:
E-mail: info@decoshoppen.nl
Post: Bogaard Decoshoppen.nl, Operetteweg 42, 1323 VB Almere
Telefoon: 036 – 531 43 02
Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een bevestiging. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen te behandelen en u een passend antwoord te geven. Mocht het onverhoopt meer tijd kosten, dan brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte.
Bent u niet tevreden met de afhandeling? Dan kunt u ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij zijn aangesloten.