Je winkelmandje

Klachten?

Klachtenprocedure Bogaard Decoshoppen.nl

Wij vinden het erg vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening.

Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.

Wij vragen u vriendelijk om uw klacht door te geven aan onze afdeling Klantenservice.

Dit kan op de volgende manieren:

  • E-mail: info@decoshoppen.nl

  • Post: Bogaard Decoshoppen.nl, Operetteweg 42, 1323 VB Almere

  • Telefoon: 036 – 531 43 02

Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een bevestiging. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen te behandelen en u een passend antwoord te geven. Mocht het onverhoopt meer tijd kosten, dan brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte.

Bent u niet tevreden met de afhandeling? Dan kunt u ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij zijn aangesloten.